A SZEGEDI ISKOLÁT IS TÖRÖLTE A NYILVÁNTARTÁSBÓL A KORMÁNYHIVATAL – MET KÖZLEMÉNY

A Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség (MET) fenntartásában működő szegedi Wesley János Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium ma reggel kapta meg a Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal határozatát az intézmény működési engedélyének visszavonásáról. Az iskolát törölték a magán vagy egyházi fenntartású közoktatási intézmények nyilvántartásából. Ez nem egész egy napot ad a szülőknek új iskolát találni többségében halmozottan hátrányos helyzetű, sajátos nevelési igényű gyermekeik számára. A 150 gyereket és családot érintő döntés esélyt sem ad a helyzet megoldására.

A szegedi iskola hétfőn adta volna át pályázati pénzből felújított tornatermét, mindent előkészítettek az évkezdésre és a tanévnyitó ünnepségre.

Az augusztus 29-re keltezett indoklásban július 24-i pénzügyi adatokra, köztartozásokra hivatkoznak. A főispán szerint: „a gyerekek, tanulók számára a határozat végrehajtásának késedelme jelentős vagy helyrehozhatatlan kárral járna”.  Furcsamód azt nem érzik károkozásnak, hogy 150 gyerektől veszik el a biztonságos, szakmailag elismert pedagógiai közeget, a fejlődés, integrálás lehetőségét, és gyakorlatilag lehetetlenné teszi számukra a tanév elkezdését. A szülők pedig szabálysértést követnek el, ha nem iratják be őket, de ez ebben a pillanatban megoldhatatlan feladat a számukra.

Megdöbbentő, törvénytelen és kegyetlen ez az eljárás, a kiszolgáltatott gyerekek sorára hagyása. Úgy látjuk, a MET intézményei ellen összehangolt megsemmisítő akció indult, a gyermekvédelem ügyét hangzatosan pártoló kormány a budapesti és a szegedi intézményekben eddig 450 gyermek és család életét törte ketté, más megoldási lehetőségeket nem is mérlegelve.

A MET a szegedi intézmény ügyében is azonnali jogvédelmet kérelmez, a szívszorító, botrányos és jogszerűtlen határozat felfüggesztését kérvényezi szakértő jogvédő szervezetekkel együttműködve.

A szegedi intézmény hétfőtől nyitva áll a gyerekek számára, és pedagógiai felügyeletet biztosít nekik a helyzet rendeződéséig.

Minden lehetséges fórumon tiltakozunk az embertelen eljárás ellen és minden lehetséges eszközzel küzdünk a gyerekek, a kollégák és a szülők jogaiért.


„A gyermekem fél év alatt többet fejlődött itt, mint azelőtt két év alatt összesen” – szülők Iványi Gáborék bezárásra ítélt iskoláiról

szeretlekmagyarorszag.hu összeállítása:

„A sajátos nevelési igényű gyerekekre specializálódott iskolák sok család számára az utolsó menedéket jelentették. Enikő azt mondja, a kormányhivatal most olyan iskolát is ajánlott neki, ahonnan korábban már kitették a lányát.

Hidegzuhanyként érte a szülőket, hogy a Fővárosi Kormányhivatal kedd este törölte az Iványi Gáborék által fenntartott MÁV telepi és a Wesley Kincsei Általános Iskola és Gimnáziumot nyilvántartásból. Emiatt néhány nappal a tanévkezdés előtt 300 sajátos nevelési igényű (SNI-s) vagy hátrányos helyzetű gyermek szüleinek kell új iskolát találniuk, amit a kormányhivatal mindössze egy listával segít. Ezen Iványi Gáborék szerint olyan iskolák vannak, amelyekben csak egy-két szabad hely van, vagy amelyek 2-3 órás útra vannak a gyerekek lakhelyétől. Iványi Gábor sajtótájékoztatóján úgy jellemezte tegnap a kialakult helyzetet, hogy ez »egészen visszataszító politikai játszma és gonosz politizálás.«

Ráadásul ezek után bizonytalan az is, mi lesz a szegedi és az orosházi Wesley-iskolával. Azokba további 300 gyerek jár. A Fővárosi Kormányhivatal az iskolákat fenntartó Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség (MET) köztartozásaira és közüzemi tartozásaira hivatkozik, ami ugyanúgy fennáll azoknak az iskoláknak az esetében is, bár arról egyelőre nem érkezett hír, hogy az ottani kormányhivatalok is vizsgálatot indítottak volna.

Ifj. Iványi Gábor, a MET Dél-Alföldi régiójának vezetője a Telexnek azt mondta, a vidéki iskolák esetében »ismereteik szerint« semmi sem akadályozza az iskolakezdést, de a budapesti döntés is derült égből villámcsapásként érte a tanárokat és a szülőket.

A fővárosban tegnap az iskola előtt tüntettek elkeseredett szülők, amiről mi is beszámoltunk. (»A kisebbik gyerekem pánikrohamot kapott a hírtől, a nagyobbik sírógörcsöt« – Riport Iványiék bezáratott iskolájából: https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/szempont/wesley-iskola-bezaras-ivanyi-gabor-oltalom-karitativ-egyesulet-riport/) Beszéltünk olyan szülőkkel is, akik nem tudtak kimenni az iskola előtti tüntetésre. Például azért, mert dolgozniuk kellett, vagy azért, mert épp iskolát kerestek utcára került gyermeküknek.

A szülők azt mondták, szinte kilátástalan helyzetbe kerültek, mivel nagyon kevés állami férőhely áll rendelkezésre az SNI-s gyermekek számára. Vannak iskolák, amelyek eleve kizárják, hogy SNI-s gyermekeket fogadjanak, míg mások csak egy-két gyermeket vesznek fel osztályonként, és az sem mindegy, hogy milyen típusú SNI-ről van szó. Van, ahol az autistákat nem látják szívesen, máshol az ADHD-s gyermekek előtt zárulnak be a kapuk. Még olyan egyszerűbb esetek is, mint a diszkalkulia, sokszor elutasításhoz vezetnek.

Az Iványi Gábor egyháza által fenntartott intézmények sok család számára az utolsó menedéket jelentették. A megszólaltatott szülők történeteiben közös vonás, hogy gyermekeik több iskola kipróbálása után kerültek a MET intézményeibe, ahol végre megnyugodtak, és a korábbi nehézségek után fejlődésnek indultak.

Bartos Enikő, az egyik érintett gyermek édesanyja elmondta, hogy az ő 18 éves lánya azóta csak sír, néha megpróbál vidámabb lenni, de újra és újra összeomlik. Tegnap este, amikor megállt egy autó a házuk előtt, két férfi először a lányt kereste.

Enikő megrémült, hogy mi történik. Ezután a törvényes képviselője után érdeklődtek, mire Enikő azt mondta, hogy ő az, majd egy borítékot nyomtak a kezébe. Elmondták neki, hogy »a mai estén Sára Botond főispán úr bezáratta a gyerekem iskoláját, és megszűnt a jogviszonya«.

Enikő így tudta meg, hogy diszkalkuliás lánya iskolája már nem létezik. Ráadásul, mivel a lánya elmúlt 16 éves, a levél szerint az államnak már nem áll fenn elhelyezési kötelezettsége, tehát ha nem találnak számára megfelelő iskolát, úgy jártak.

Azonban szerinte a kormányhivatal tévedett, mert tekintettel arra, hogy a leány SNI-s, az ő esetében a tankötelezettség, tehát az elhelyezési kötelezettségi is 23 éves korig tart. Ez persze nem nagy vigasz akkor, amikor a főispán aláírásával kiküldött levélben olyan iskolákat soroltak fel, ahol próbálkozhatnak, de ezek az iskolák nem fogadnak SNI-s gyerekeket.

Ráadásul a listában Enikő megtalálta azt az intézményt is, amely korábban kitette a lányát. Még elképesztőbb, hogy ózdi és putnoki iskolákat is ajánlottak nekik, miközben Enikőék Pándon élnek.

A lány már eddig is minden nap hajnali 4-kor kelt, hogy a megfelelő iskolába járhasson, így ennél messzebb képtelenség lenne eljutnia, még akkor is, ha az intézmény egyáltalán megfelelne az igényeinek. Pedig a kislány nem magatartászavaros, csupán a számolási készségei gyengébbek. Most mindenekelőtt be kell menniük az iskolába, hogy megkapják a gyermek bizonyítványát, amely szükséges az iskolakereséshez.

Arra is gondoltak, hogy a kislány és egy barátnője közösen keresnének új iskolát, hogy legalább ők ne váljanak el egymástól. Azonban rendkívül kicsi az esélye annak, hogy találnak olyat, ahol két SNI-s státuszú gyereket is fogadnának. Felmerült az is, hogy ha sikerül elintézniük a magántanulói státuszt, akkor Enikő szívesen tanítaná őket magyarra és történelemre online, mivel ő maga is pedagógus.

Egy másik édesanya, Hajnalka, akinek a kisfia negyedikes lesz, elmondta, hogy az elmúlt három év alatt már a harmadik intézményként találtak rá a Wesleyre. A gyerek fél év alatt többet fejlődött, mint korábban két év alatt összesen. Az édesanya szerint ebben az iskolában meglévő légkörnek is szerepe volt. Az igazgató minden gyereket név szerint ismert, és támogató, befogadó légkörben nevelkedtek a gyerekek. Hajnalka elmondta, amikor megtapasztalták, hogy milyen iskolába került a gyermekük, megfogadták, hogy bárhová követik az iskolát, mert végre biztonságban érezték magukat. Nyáron az új iskolaépületbe jártak be festeni, takarítani, hogy így is segítsék a tanévkezdést.

Ők Budapesten, a XVII. kerületben laknak, és Sára Botond hivatala nekik Ibrányban, Szigetszentmiklóson, illetve Kecskeméten ajánlott iskolákat. Hajnalka szerint ez a lista »nevetséges«, de hozzátette, hogy muszáj lesz találni valamilyen iskolát a gyereknek, mert ha nem találnak, őket fogják megbüntetni, amiért a gyerek nem jár iskolába.

A kétségbeesett szülők szerint ugyan vannak olyan állami iskolák, amelyek elvileg nagyobb létszámban fogadnak SNI-s gyerekeket, azonban ezek közül szerintük sok olyan »gyűjtőiskola«, ahová a diákokat csak azért veszik fel, hogy 16 éves korukig valahol legyenek, mert kötelező. De ezekben az iskolákban sokszor nincs esély arra, hogy a gyerekek szakmát tanuljanak. »Én ilyen iskolába nem fogom betenni a gyerekemet« – mondja Enikő.

Ő egyébként már túl is van az első kísérleten, ismerőse révén talált egy iskolát, ahol talán fogadják gyermekét. Pénteken derül ki, hogy sikerül vagy nem. »Ha nem, akkor nem tudom, akkor meg vagyunk lőve. Ez egyébként fizetős iskola, amire még azt mondom, hogy kinyögjük.« Nem sok választásuk van, a fiának ugyanis csak egy éve van érettségiig. Számukra csak a jelenléti oktatás lehet megoldás, a magántanulói státus nem.

»Az én fiamnak az kell, hogy elfogadja azt a tanárt, aki őt oktatja. Ha azt elfogadja, akkor a gyerek az pikk-pakk megtanul bármit. Ha nem, akkor a Jóisten se kezd vele semmit.«

Abban is reménykedik, hogy sikerül jogvédelmet kérni az iskolára, vagyis talán folytatódhat az oktatás, mert ahogy mondja, jelenleg ennek az iskolának nincs jó alternatívája. »Ebben az iskolában szerették, elfogadták őket, tudták az ilyen gyermekeket kezelni« – mondja az édesanya.”

(Forrás: https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/szempont/a-gyermekem-fel-ev-alatt-tobbet-fejlodott-itt-mint-azelott-ket-ev-alatt-osszesen-szulok-ivanyi-gaborek-bezarasra-itelt-iskolairol/; letöltés ideje: 2024. augusztus 29.)


„A kisebbik gyerekem pánikrohamot kapott a hírtől, a nagyobbik sírógörcsöt” – Riport

„Nagyjából 200 gyerek lába alól rúgták ki a talajt a tanév kezdete előtt néhány nappal. Az iskolát a történtek ellenére mindenképp kinyitják hétfőn, és azonnali jogvédelmet is kezdeményeztek a döntés visszavonására.”

A szeretlekmagyarorszag.hu összeállítása: 

https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/szempont/wesley-iskola-bezaras-ivanyi-gabor-oltalom-karitativ-egyesulet-riport/

(Letöltés ideje: 2024. augusztus 29.)


MET ANNOUNCEMENT – ON THE WITHDRAWAL OF THE OPERATING LICENCE FOR THE WESLEY TREASURES AND THE MÁV SITE WESLEY SCHOOL

MET ANNOUNCEMENT – ON THE WITHDRAWAL OF THE OPERATING LICENCE FOR THE WESLEY TREASURES AND THE MÁV SITE WESLEY SCHOOL

On the evening of 27 August, the Hungarian Evangelical Fellowship (HEF) was dismayed to learn of the decision of the Budapest Government Office to revoke the operating licences of the Treasures of Wesley Elementary School and High School, which were to merge in September, and the Wesley János Kindergarten, Elementary School and High School at the MÁV Site, and to remove them from the list of church and private public educational institutions.

The two schools would have been merged in a modern, larger school building, mainly for children with special educational needs and children with multiple disadvantages. The Budapest Municipality offered a vacant school in District IX for free use by the institutions. The building was in need of minor renovation, we received continuous inspections from the Government Office, the building and heritage protection authority, the public health office and the disaster management authority also thoroughly inspected every corner of the building and listed the renovation tasks to be carried out. With the help of nearly 100 volunteers of all ages and thousands of hours of hard work over the summer, all the government offices’ requests for repairs were completed.

After it became clear that the condition of the building would not allow the authorisation to be withdrawn, the Government Office took the decision, which was sent on 27 August, on the basis of financial data already available on 22 July, 5 August, 14 August and 15 August.  They did not take into account the data from the forward-looking Tax Authority hearing on 30 July, nor the fact that they found our debt settlement submissions to be of high quality and were open to further cooperation, the administrative conditions for which have since been met.

The decision, taken before the technical inspection of the building, offered schools in Szolnok, Ózd, Békéscsaba, Győr, Kecskemét, Nyíregyháza, Püspökladány, a Slovak nationality high school, bilingual institutions, among others, as alternatives to the 300 students 3 working days before the start of the school year, referring to their interests.

40% of the students at Wesley’s Treasures have special educational needs and cannot be integrated into conventional educational institutions. The children choose our institutions because they find an inclusive, non-judgemental environment, where they receive personalised development and education tailored to their abilities and challenges. The teachers’ employment contracts were automatically terminated by the decision, putting them on the street 3 days before the start of the school year.

The decision has not yet been legally delivered. After the e-mail notification was sent, staff from the Government Office personally contacted the parents of the school pupils to inform them of the decision and their obligation to enrol.

On 16 August, legal, educational and financial representatives of HEF met with the Head of the Department of the Budapest Government Office to discuss the technical and procedural conditions for obtaining the operating licence before the start of the school year. During the meeting, of which minutes were taken, there was no mention of the fact that the licence was subject to financial conditions, although HEF representatives specifically asked whether there were any other conditions that would affect the granting of the licence.

In particular, the main justification for the withdrawal of the licences, namely that the maintainer does not have the financial conditions to operate, is cynical. The HEF has received a fraction of the state’s normative subsidies this year, and in recent months the subsidies for educational and social institutions have been withdrawn in full to repay public debts, with nearly one and a half billion forints being withdrawn in 2024. And on 16 July, grant money and all reserves were withdrawn from institutional accounts and debited. For the past month and a half, only donations from citizens have covered our day-to-day operations.

In our negotiations with the Ministry of the Interior and the Tax Authority, we have previously demonstrated with technical material that we can not only run our institutions with the normative support, but also stop further debts from arising.

We have submitted our reorganisation and debt settlement plans and have declared our intention to repay our public debts. The school merger was also part of the reorganisation plans, as the merger would have allowed us to run the institutions with significantly lower overhead costs.

HEF is seeking immediate legal protection and an extraordinary procedure against the implementation of the decision, which it will submit to the authorities as soon as possible. The reception of the legal action may be delayed, so we will most likely not be able to start the school year on Monday, but once legal protection is obtained, the decision can be suspended and we can start teaching.

We have called parents together and informed them of the situation.  We will open the school from Monday and provide educational supervision for the students.

The decision of the Government Office seriously violates the educational rights of children, deprives those who cannot be integrated into the traditional school system of the chance to learn and to catch up, and most of them will most probably be excluded and drop out of the school system. The HEF has provided free meals for kindergarten and MÁV Site schoolchildren, something that the state institutions cannot provide. We also often sent home hot meals for the parents of our kindergarten children, because they could not have had access to them otherwise.

This decision could undo decades of incomplete and high-quality pedagogical work. The senseless destruction is heartbreaking, and it is incomprehensible whose interest it is to deprive vulnerable students of a safe and genuinely empowering environment and to put dedicated professionals out on the street.

It is with deep concern and shock that we send our condolences to the students, families and colleagues who have been subject to this impossible situation.

We hope that the state will choose a common solution rather than aimless destruction, and that it will not cause irreversible damage to children who are already starting out in life from a disadvantaged position. We will fight with all means at our disposal to change the situation and to represent the interests of students, parents and teachers.


MET KÖZLEMÉNY – A WESLEY KINCSEI ÉS A MÁV TELEPI WESLEY ISKOLA MŰKÖDÉSI ENGEDÉLYÉNEK VISSZAVONÁSÁRÓL

A Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség (MET) augusztus 27-én este megdöbbenve értesült a Fővárosi Kormányhivatal határozatáról, amelyben visszavonta a szeptemberben egyesülő Wesley Kincsei Általános Iskola és Gimnázium és a MÁV telepi Wesley János Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium működési engedélyét, és törölte őket az egyházi és magán fenntartású közoktatási intézmények listájáról.

Két olyan iskola egyesült volna egy korszerű, nagyobb iskolaépületben, ahol elsősorban sajátos nevelési igényű, és halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek tanulnak. A Fővárosi Önkormányzat egy IX. kerületi üresen álló iskolát ajánlott fel ingyenes használatra az intézményeknek. Az épület kisebb felújításra szorult, folyamatos ellenőrzéseket kaptunk a Kormányhivataltól, az építésügyi és örökségvédelmi hatóság, a népegészségügyi hivatal és a katasztrófavédelem is tüzetesen átvizsgált minden zugot az épületben, és listázta az elvégzendő felújítási feladatokat. Ezer munkaórában közel 100, valamennyi korosztályt képviselő önkéntes bevonásával, egész nyáron át tartó kemény munkával a kormányzati hivatalok valamennyi javítási kérését sikerült elvégezni.

Miután egyértelművé vált, hogy az engedély az épület állapota miatt nem lesz visszavonható, a Kormányhivatal korábbi, már július 22-én, augusztus 5-én, 14-én és 15-én már hozzáférhető pénzügyi adatokra hivatkozva hozta meg a döntést, amit augusztus 27-én küldtek el. Nem vették figyelembe a július 30-i, előremutató NAV tárgyalás adatait, így azt sem, hogy a beadott tartozásrendezési anyagainkat kiemelkedően színvonalasnak találták, és nyitottak voltak a további együttműködésre, amelynek adminisztratív feltételeit azóta teljesítettük.

Az épület műszaki bejárása előtt megszületett határozat többek között szolnoki, ózdi, békéscsabai, győri, kecskeméti, nyíregyházi, püspökladányi iskolákat, egy szlovák nemzetiségi gimnáziumot, két tannyelvű intézményeket ajánlott fel alternatívaként a 300 diáknak 3 munkanappal a tanévkezdés előtt, az ő érdekeikre hivatkozva.

A Wesley Kincsei diákjainak 40%-a sajátos nevelési igényű, a hagyományos oktatási intézményekbe nem integrálható. A gyerekek azért választották a mi intézményeinket, mert itt befogadó, előítéletmentes közegre találtak, személyre szabott, képességeiknek, kihívásaiknak megfelelő fejlesztésben és oktatásban részesültek. A pedagógusok munkaviszonyát a döntés automatikusan megszünteti, így 3 nappal a tanévkezdés előtt az utcára kerültek.

A határozat jogszerű kézbesítése eddig még nem történt meg. Az e-mail értesítés elküldése után a Kormányhivatal munkatársai személyesen felkeresték az iskola tanulóinak szüleit, és tájékoztatták őket a döntésről és beiskolázási kötelezettségükről.

A MET jogi, oktatási és pénzügyi képviselői augusztus 16-án tárgyaltak a Fővárosi Kormányhivatal főosztályvezetőjével arról, milyen műszaki és eljárásjogi feltételei vannak a működési engedély megszerzésének a tanév kezdetéig. A megbeszélésen, amelyről jegyzőkönyv is készült, nem esett arról szó, hogy az engedély pénzügyi feltételek teljesítésétől is függ, pedig a MET képviselői kifejezetten rákérdeztek, van-e egyéb olyan feltétel, amely az engedély kiadását befolyásolja.

Különösen cinikus az engedélyek visszavonásának fő indoklása, miszerint a fenntartó nem rendelkezik a működtetés pénzügyi feltételeivel. A MET ebben az évben az állami normatív támogatások töredékét kapta meg, az elmúlt hónapokban az oktatási és szociális intézmények támogatását teljes összegben elvonták a köztartozások törlesztésére, 2024-ben közel másfél milliárd forint került levonásra. Július 16-án pedig a pályázati pénzeket és minden tartalékot inkasszáltak az intézményi számlákról, és adóssággal terhelték meg őket. Az elmúlt másfél hónapban kizárólag a civil adományok fedezték a napi működésünket.

A Belügyminisztériummal és a NAV-val történő tárgyalásaink során szakanyagokkal korábban bizonyítottuk, hogy a normatív támogatásból nemcsak működtetni tudjuk az intézményeinket, de meg tudjuk állítani a további tartozások keletkezését is.

Benyújtottuk reorganizációs és tartozásrendezési terveinket, és kinyilvánítottuk, hogy vissza kívánjuk fizetni a köztartozásainkat. Az iskolaegyesítés is része volt a reorganizációs terveknek, hiszen az összevonás miatt lényegesen kisebb rezsivel tudtuk volna az intézményeket működtetni.

A MET azonnali jogvédelmet és soron kívüli eljárást kér a határozat végrehajtása ellen, amit a lehető legrövidebb időn belül benyújt a hatóságoknak. A jogi lépések befogadása elhúzódhat, így a tanévet hétfőn nagy valószínűséggel nem tudjuk elindítani, de a jogvédelem elnyerése után a határozat felfüggesztésre kerülhet, és megkezdhetjük az oktatást.

Összehívtuk a szülőket és tájékoztattuk őket a kialakult helyzetről. Hétfőtől megnyitjuk az iskolát, és pedagógiai felügyeletet biztosítunk a diákok számára.

A Kormányhivatal döntése súlyosan sérti a gyermekek oktatási jogait, olyanoktól veszi el az esélyt a tanulásra, a felzárkózásra, akik a hagyományos iskolarendszerbe nem integrálhatók, nagy valószínűséggel a legtöbben kirekesztésnek és az iskolarendszerből való kiesésnek lesznek kitéve. A MET biztosította az óvodásoknak és a MÁV telepi iskolásoknak az ingyenes étkezést, ezt az állami intézmények nem tudják vállalni. Az óvodásaink szüleinek is gyakran mi küldtünk haza meleg ételt, mert másképp nem tudtak volna hozzájutni.

Több évtizedes, hiánypótló és kiemelkedő színvonalú pedagógiai munkát semmisíthet meg ez a határozat. Szívszorító az értelmetlen pusztítás, értelmezhetetlen, kinek az érdeke megfosztani a kiszolgáltatott diákokat egy biztonságos és valódi lehetőségeket adó közegtől, és utcára tenni elhivatott szakembereket.

Mély aggodalommal és megrendüléssel küldjük együttérzésünket az ellehetetlenített diákoknak, családoknak, kollégáinknak.

Reméljük, hogy az állam a céltalan rombolás helyett mégis inkább a közös megoldást választja, és nem okoz visszafordíthatatlan károkat olyan gyerekeknek, akik amúgy is hátrányból indulnak az életben. Minden eszközzel küzdeni fogunk a helyzet megváltoztatásáért, a diákok, szülők és pedagógusok érdekeinek képviseletéért.

(Fotó: A tizenkettedik osztály tanterme. Molnár Viktória felvétele.)

https://www.facebook.com/metegyhaz/ )